26 de septiembre de 2007

CoSeS Que EnS FaGiN FeLiÇ...

quan em dona petons...
1.amics
2.xocolata
3.Pepe/Joaquin
4.riure molt
5.cantar
6.ballar guai (cantar+saltar)
7.Riure Eli
8.Mar-mar
9.un regal
10.despertar amb algu que em fagi riure
11.coincidencies
12.una bona nit de festa
13.situacions rodones
14.viatge amb colegues
15.bon rollu familiar
16.dia de llum
17.arc de Sant Marti
18.plegar abans de classe
19.el somriure del Jandro
20.veure un amor antic
...
21.quan riu perque el faig riure
22.quan diu: joooo! tonta!
23.quan em desperta
24.quan m'abraça i m'aixeca
25.quan em dona petons
26.quan mirem junts una peli al seu llit...
27.quan fa un break per fer-me un peto
28.m'acaricia el cabell
29.s'amaga pq no el miri
30.es fica amb mi...siiii!!!!
31.quan fa el dinar, sopar, mira la tele,surt de la dutxa i em fa un petó!!!
32.m'agafa amb gent a davant
33.ve a veurem a la tenda
34.va taja!
35.parlar amb "ell" pel telefon
36.quan diu q s'en va i triga 2 hores més en marxar
37.em tira piropos disimuladament
38.mossegar-lo!!!
39. [ ... ]
...
40.veure un anunci per la Tv que em digui que un dels meus grups preferits ve a la meva ciutat!!!
41.quan la meva mare em prepara un cafe amb llet de bon mati!!!
42.arribar a casa i trobar-me el dinar a taula!!!
43.comprar-me molts de cd's!!!!
44.quan puc ajuntar amics que no es coneixen entre ells i es porten bééééé!!!!
45.poder recordar bons moments sense posar-me trista!
46.encapritxar-me d'algo i aconseguir-ho! jijiji
47.fer conyes amb la Marta, encara que només les entenem ella i jo...eh!!! jjeje
48.parlar amb la mirada i que m'entenguin!!!!
49.q em vinguin a buscar a classe l'estació x sorpresa..
50.q reconeguin la meva feina
51.passar x un carrer i escoltar una canço q m'agrada
52.pillar el millor lloc al tren
53.trobar-me a algú q tinc moltes ganes d veure
54.acabar un examen
55.poder copiar perfectament un examen q no he estudiat
56.un cafè calent
57.q em diguin coses maques (abstenir-se paletes)
58.les abraçades
59.aconseguir fer plans a ultima hora un dia q no en tenia i passarm-ho d conya
60.la lluna plena(si es a la platja i amb bona companyia millor
61.veure un estel fugaç
62.qun algu em diu q m'estima, q em troba a faltar, em defensa..
63.tenir una conversa am algu q coneixes de fa poc i conectar al moment
64.tenir el pc x mi sola!!
65.un sms/preduda d'algu q n t'esperes
66.les perdudes d Bon dia i d Bona nit
67.saber q estas pensant el mateix q una altra persona alhora
68.trobar "La Samarreta", "Els Pantalons", "Les Bambes" perfectes
69.q a les 10 encara sigui clar..
70.quan guanya el Barça
71.somiar...
72.fer feliç als altres em fa feliç a mi!!!

i més...!!!!
...................CoNtiNuaRa........................
MaR-Ta*

No hay comentarios: