5 de octubre de 2007

CoSes Que M'aGraDeN De Tu...

avui dedico el blog al meu "viejo marino",va per tu!!!
ToSSa De MaR...
M'aGraDa QuaN...
1.em deies que m'estimaves!
2.et demanava diners i m'en donaves més sense que ningu s'enteres...
3.feies veure que t'entrebancaves
4.quan et deia: -puja l'ala!!(de la taula) i pujaves els braços!!!!!
5.m'explikaves cosetes interessants, aventures teves o simplement em rebossaves d'informació
6.reies sense parar i acabavem els 4 rien com bojos
7.simplement...la teva personalitat
8.la teva forma de ser a casa i a fora, que era la mateixa
9.et ficaves a la cuina i menjavem com reis,jeje
10.m'explikaves acudits!!
11.em deies: ara va i s'en va a cagar, ara ve i s'en va al barber, s'entrebanca, s'ensopega li fot el dit al cul i l'ofega!!! mooooooc moooooooooooooooooc!!!
12.i em deies: iusquiqui nia cume cume candibili canbuti catipe de la pondia au ricu bonbon!!!!!!!
13.t'emocionaves per petites coses!!!!!!
14.arribaves de treballar i pitaves amb la bossina del cotxe
15.arribaves a casa i ens deies: hola titis!!!!! jeje
16.tenies les coses claras!!
17.la teva passio pel mar, i el sentiment que tenies cap a ell....mai vist!!!!
18.eres generos amb tothom
19.la teva paciencia
20.em portaves de petita amb tu a la fàbrica on treballaves
22.em portaves amb foto a la cartera...SEMPRE!!!!
23.ens posavem les botes menjan cargols de mar, gambes,navajas...mmmmm!!! com ho trobu a faltar!!!
24.ens feiem aquells bistecs gruixuts a la plancha, que nomes a tu i a mi ens agradaven...
25.un mes abans començaves a planejar el menu de tot el nadal!!!
26.veuret feliç amb la mama!!!!
27.veuret un home sencer i feliç tot i sabent la malaltia que tenies...
28.m'escrivies notetes pq no m'oblides de fer coses...
29.em venieu a veure als chiringuitos per donar-me anims!!!!!
30.anavem junts pel carrer!!!!!
31.anavem a la piscina els diumenges!!!!
32.anavem a la platja i feiem submarinisme!!!!
33.el dia que vem pescar un pop!!!!!!!
34.quan et venia a veure al hospital i sempre tenies un somriure per mi!!!
35.la teva forma de veure la vida...
36.la forma amb que ens vas deixar...sent tu fins al final!!!
37.quan ens deixaves...que em vas guinyar l'ullet, tot i sabent que marxaves!!!
38.la teva mirada quan t'anaves cap al hospital d'aquell divendres 5 de gener... m'ho vas dir tot!!!
39.quan escoltaves en Lluis Llach que t'emocionaves!
40.em deies Quepe...
41.deies les paraules del reves i jo em reia!
42.em vas portar a l'aquarium
43.et veia feliç fent les teves excursions en barca amb els amics!
...i moltes més raons que tinc, que no acabaria mai de dir-les...a mesura que s'em vagin ocurrint aniré posant!

t'estimooo!!!!!!

MaR

No hay comentarios: